آموزشگاه برتر آسیا

دوره های آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل در تهران

آموزشگاه برتر آسیا

دوره های آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل در تهران

به چه شکل خطاهای GPS موبایل LG G8 را برطرف کنیم؟


خطاهای GPS موبایل LG G8
کمپانی LG به خواسته این که بتواند یک مکان یاب با توجه بالا را به مشتریان خویش ارائه کند، یک کدام از موبایل های تازه خویش یعنی LG G8 را به سیستم­  ماهواره­ ای و مسیریابی GALILEO و BDS مجهز کرده. برخی از یوزرها این تلفن همراه گزارش کرده ­اند که با سیستم­ های GPS خویش اختلال دارا هستند. در طولانی تر مواقع، سیستم های مسیریابی صحیح وقتی خوب فعالیت نمی­نمایند که آنتن موبایل هوشمند شما حاد میباشد یا این که مبتلا یک نقص‌ شده‌است. بعضی وقت ها هم نقص‌ کشف کردن GPS، سود­ ی تلاش غلط اپلیکیشن در تلفن همراه میباشد. همینطور، ممکن میباشد خلل GPS به خیال یک باگ بسیار کوچک باشد. به‌دنبال نکاتی را میگوییم که به شما می­گویند چه گونه نقص‌ GPS تلفن همراه LG G8 را برطرف سازیم.

وضعیت هواپیما را فعال نمائید

گذشته از این که به سراغ راه و روش­دیگر بروید این راه معمولی را آزمون فرمائید. صرفا چیزی که می بایست انجام دهید این میباشد که شرایط هواپیما را پر‌نور نمائید، اذن بدهید موبایل حدود 15 الی 20 ثانیه در به عبارتی شرایط باقی بماند و بعد مجدد آن را خاموش نمایید. این یک طریق دیرین میباشد که برای اکثری از یوزرها اندروید کارساز بوده میباشد.

مکان یاب GPS را پر‌نور فرمایید

اولی کاری که بایستی انجام دهید این میباشد که مطمئن گردید GPS موبایل شما خاموش وجود ندارد. برای پر‌نور کردن GPS مسیر ذیل را دنبال فرمائید:
  • وارد Settings > Lock screen & security گردید.
  • وارد نصیب Location گردید و آن را پر‌نور نمایید.
  • هنگامی که گزارش مرتبط با سلب مسئولیت برایتان ظواهر شد مورد­ ی Agree را تعیین فرمایید.
بایستی بدانید که سیستم GPS ترازو متعددی از انرژی باتری شمارا مصرف می­نماید بدین ترتیب به خیال و خاطر داشته باشید که پس از اتمام کارتان آن را خاموش نمائید.

پیکربندی GPS را تغییر‌و تحول دهید

یکی از دیگر از کارهایی که برای رفع خطاها مرتبط با GPS در LG G8 می­توانید انجام فرمایید این میباشد که با ارتقا دادن توجه سیستم های مکان یابی، پیکربندی آن را تغییر‌و تحول دهید.   این فعالیت سبب می­شود که ماهواره ­GPS بتوانند در طول لازم داده ها حالت مکانی کنونی شمارا مخابره نمایند. برای این که در خانه خویش داده ها صدق از روش GPS اخذ فرمایید بایستی پیکربندی ذیل را انجام دهید:   Settings //Lock screen /// Security/// Location   آن گاه Location را پر‌نور می­فرمایید و با کلیک بر روی Mode مورد­ ی High accuracy را تعیین می­نمایید.

موبایل خویش را مجدداً فعال‌ساز‌ی نمائید

این عمل اکثری از مشکلاتی را که در طول به کارگیری از تلفن همراه خویش به آن­ها بر می­خورید حل می کنند. هنگامی تلفن همراه را خاموش می­فرمایید، کلیه­ ی نقل و انتقالات رادیویی موبایل شما غیرفعال می­شود و زمانی که آن را مجدد پر‌نور می­فرمایید همگی چیز مجدد به وضعیت قبلی بازمی­گردد. این فعالیت رادیوها را مجدد به وضعیت پیش فرض برمی گرداند، بدین ترتیب درصورتی که در سیستم های انتقال رادیویی مشکل وجود داشته باشد بعد از راه‌اندازی دوباره از در میان می­رود. بعداز پر‌نور کردن تلفن همراه، مکان یاب GPS را نیز پر‌نور نمائید و درانتظار بمانید تا ماهواره GPS که در دسترس میباشد به موبایل شما متصل شود.

برنامه­ ی GPS را دانلود فرمایید

ممکن میباشد خلل GPS موبایل LG G8 شما به خیال این باشد که موبایل نمی­تواند به آسودگی ماهواره ­GPS را در دسترس  مکان یابی نماید. برای سرعت و دقت بخشیدن به اتصال موبایل به ماهواره­ GPS  که در دسترس است ، شما بایستی برنامه­ ی GPS Status & Toolbox را دانلود نمایید که در گوگل پلی موجود هست. این برنامه به تلفن همراه شما یاری می­نماید تا به سرعت GPS را فعال نماید و توجه مکان یاب های GPSشما را  فوق العاده بالا میبرد. همچنین، این برنامه داده های مرتبط با سنسور، توان ماهواره­ که فعلا GPS به آن متصل میباشد، و سرعت تکان شمارا به خوبی نشان می­دهد. شایسته ترین خصوصیت این برنامه بدون‌پول بودن آن میباشد. صرفا کافی میباشد که وارد گوگل پلی گردید و اذن دهید که‌این برنامه ایرادات GPS شما‌را حل نماید.

منبع:سایت برترآسیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد