آموزشگاه برتر آسیا

دوره های آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل در تهران

آموزشگاه برتر آسیا

دوره های آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل در تهران

حل مشکل هنگ کردن گوشی­ های اندروید


حل مشکل هنگ کردن گوشی­ های اندروید

حل مشکل هنگ کردن گوشی ­های اندروید = Hang up your Android phone

گوشی­ های همراه امروزه عضو مهم و تاثیرگذاری در زندگی ما انسان­ های جوامع مدرن هستند و به ­راحتی می­توان گفت تمام جهان به عنوان حافظه دوم انسان­ ها از این تکنولوژی پیشرفته و پرکاربرد بهره می­برند. این وسیله مفید بسیاری از کارهای پیچیده و سخت را در حیطه ­های مختلف برای ما آسان کرده است. اما امان از روزی که این ابزارهای مدرن دچار اختلال، کندی و هنگ کردن شوند آن وقت تقریبا نیمی از کارهای ما ناقص و مشکل می­شود. تقریبا تمامی ما با مشکلاتی نظیر هنگ کردن گوشی­ های اندروید مواجه شده­ ایم و بابت آن نگرانی­ هایی داشته­ ایم که دلایل آن می­تواند عوامل ساده ­ای باشد.

ما خودمان قادر به حل برخی از این مشکلات هستیم و نیازی نیست تا به تعمیرات مراجعه کنیم در این مقاله ما قصد داریم روش­ های حل این مشکل را خدمت شما دوستان عزیز ارائه دهیم تا شاید کمی برای شما عزیزان مفید واقع شود.

دلایل و روش‌های رفع مشکل هنگ کردن گوشی‌های اندرویدی:

حل مشکل هنگ کردن گوشی­ های اندروید

عوامل زیادی موجب اختلال، کندی و هنگ کردن گوشی های همراه می­شود که ما در این مطلب به چند مورد از این عوامل خواهیم پرداخت.

ویروسی شدن

اگر به طور ناگهانی تبلیغات و آگهی­ های متعددی بر روی صفحه گوشی نمایش داده می­شود و یا شما اخطار افزایش میزان استفاده از اینترنت را دریافت می­کنید و یا شاهد کاهش طول عمر باطری خود هستید. می­توان گفت شما با یک بدافزار یا به عبارتی همان ویروس روبه­ رو هستید. ویروس­ ها عوامل بسیار خطرناکی هستند که می­توانند مشکلات متعددی برای دستگاه اندرویدی شما ایجاد کرده و به کلی کارکرد آنها را با اختلال روبه­رو سازند و حتی اطلاعات شما را نیز از بین ببرند. برای حل این مشکل و نجات اطلاعات و دستگاه خود کافیست یکی از نرم­ افزارهای آنتی ویروس معتبر را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

پر شدن فضای داخلی یا حافظه گوشی

همه­ ی گوشی­ های همراه دارای حافظه داخلی با حجم متفاوت هستند، زمانی که این حافظه رو به پر شدن رفته و شما به طور مستمر اخطار نبودن فضای کافی را دریافت می­کنید به مرور با کندی عملکرد گوشی همراهتان مواجه خواهید شد و شاهد هنگ کردن­ های پیاپی گوشی اندرویدی خود خواهید بود برای حل این مشکل کافیست یک حافظه خارجی تهیه کرده و اطلاعات اضافی را به آن انتقال دهید تا سرعت گوشی شما به حالت قبل برگردد. به خاطر داشته باشد که حتما باید حداقل 40% از فضای داخلی گوشی شما خالی باشد تا عملکرد خوبی دریافت کنید.

برنامه­ های نیمه فعال

برای بهبود کارکرد گوشیتان سعی کنید بعد از کار کردن با آن برنامه­ های اضافی را ببنید و آنها را در حالت نیمه فعال رها نکنید زیرا بسیاری از این برنامه­ های نیمه فعال موجب هنگ و یا کندی سیستم عامل شما می­شوند.

حل مشکل هنگ کردن گوشی­ های اندروید

آخرین راه

آخرین راهی که ما می­توانیم به شما دوستان عزیز برای رفع این مشکل پیشنهاد دهیم ریست فکتور (Factory Reset) یعنی بازگشت به تنظیمات کارخانه و اولیه گوشی است. اما یادتان باشد این کار باعث از بین رفتن تمامی اطلاعات وارد شده به گوشی شما می­شود و بهتر است حتما قبل از این کار یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی خود فراهم کنید، درست است که این روش مشکلاتی به همراه دارد اما به احتمال 90% با انجام ریست فکتوری مشکل هنگ کردن گوشی­ های اندروید شما حل خواهد شد.

– در انتها با راه­ حل­ های بیان شده در بالا اگر گوشی همراه شما مشکلات نرم افزاری داشت که باعث اختلال در عملکرد آن شده بود ما به شما اطمینان می­دهیم که با انجام این روش­ ها شما می­توانید با هنگ کردن گوشی­ های اندروید خود خداحافظی کنید. اما اگر با انجام تمام موارد بالا باز هم مشکل کندی و هنگ کردن گوشی­ های اندروید شما حل نشده بود به احتمال خیلی قوی شما با یک مشکل سخت­ افزاری روبه ­رو هستید و پیشنهاد ما این است که به تعمیرکاران حرفه­ ای در این زمینه مراجعه کنید چرا که ساختار گوشی­ های اندروید پیچیده و مشکل است و دیگر کاری از دست شما ساخته نیست.

منبع:سایت برترآسیا